Nytt år, Nya möjligheter.. 2011!!

Hallelå! :D



Haft ett låååååååååååångt lång uppehåll från bloggen min..
Tänkte göra ett ryck och skriva lite igen.

Har hänt så fantastisk mycket det senaste året, jag har så mycket fantastiska planer framför mig och vore dumt att inte dokumentera det hela lite :)
Den utan tvekan mest maxade upplevelsen det senaste året måste ändå vara min sommarvistelse i Gryttjom och Stockholms fallskärmsklubb <3 

Jag och min fantastiska instruktör James Cumberland på 3500m :)

Tog min chans som assisterande butikschef i Dressmanns butik i Haninge och efter 9 halvtuffa månader, men med ett sinnessjukt bra team av fantastiska människor <3, var jag redo att ta mig tillbaka till underbara Tyresöbutiken som fullbordad butikschef! ^^

Jobbar dock på tok för mycket och hinner liksom inte med mitt liv och mina vänner så mycket som jag skulle vilja.. Blivit så utarbetad och sliten att jag ibland inte ens orkar svara i telefon.. kommer hem.. äter.. sover.. och upp till jobbet igen..
Mitt nyårslöfte blev till mig själv.. att ta tag i livet. Att jobba bara så pass mycket att jag har kraft och energi kvar till livet!! Bli bättre på att delegera på jobbet och släppa lite på kontrollbehovet.. Våga lita på andra!! :)

Det blir en fantastisk start på 2011 då jag om en vecka befinner mig i Buenos Aires tillsammans med hela bc-styrkan på dressmann på ett sjuhelvetes äventyr utan dess like.. Finaste Malin som flyttade ifrån mig till Örebro har nu tagit över min assisterande tjänst i Haninge och delar hotellrum med mig i Argentina!! :D <3 Kärlek!!

Malin och yours truly på kryssning 2010 ;) <3

den 28 Januari tar jag mitt pick och pack från Huddinge och flyttar in i min egen lilla lya i Sickla Strand.. min första egna bostadsrätt.. yes!  Kommer i stort sett bo i mina flyttlådor den första tiden.. väntar med all renovering till våren och reser till Thailand med världens bästa Johanna HELA Mars månad!!

Johanna & moi! <3

Sen tillbaka till Våren och den svenska sommaren!!!!!! ^^ <3

2011!! Here we go!! :)



Kommentarer
Postat av: En beundrare

Wow Grattis till en Superstart på nya året...Nytt bra jobb!!! Buenos Aires!!! Ny bostadsrätt!!! Thailand!!! Kram o God fortsättning!

2011-01-05 @ 02:22:22
Postat av: Hemliga Beundraren =)

Men Halllooooooo! ;D

Äntligen e hon tbx, som jag har väntat med spänning. Du som va så trött på Dressman, kul att du vågat ta på dig butikschefs tjänsten och bästa av allt. kommit tbx till Tyresö! Trodde knappt det va sant när man kika in på Dressman och såg dig igen, Hanine har jag inte mycket för lixom.



Kan man bli mer avundsjuk på dej, som herrn/tant sa tidigare så Buenos Aires, Thailand..nej du nu börjar man ju nästan hata dej! Vill med! grattis till Bostadsrätten, trodde du redan bodde i Nacka. Med tanke på hur mysigt du hade det i lilla huddinge lägenheten så lär Sickla bli minst lika mysig..antar att den e större dock. Har Tyvärr slutat handla på Dressman men vem vet, kanske kmr in och handlar strumpor och kallingar ;D

Just det där att man bara jobbar äter sover jobbar jobbar jobbar känner jag igen, fyyyyy vilket liv! Jag kommer inte änns utomlands, så lite bra har du endå. Kul att ha dej tbx energispridaren! Saknat dig i massor bästaste Mia! <3



Väntar ivrigt på kommande inlägg, ha det bäst



MVH den där hemliga "Stammis" ;D

2011-05-05 @ 04:42:59
Postat av: Virre

Har du facebook? =)

2011-10-21 @ 19:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback