Eviga sökandet efter lyckan..

Hej..
Alla söker vi efter lycka eller hur?!
Det måste ju ändå vara livets stora mening..
Sökandet efter lycka är väl bra men kan ju också vara destruktivt. Det som får oss att fastna i ätstörningar, spelberoenden, shopoholics och liknande beteenden som man fått för sig att man kan bli lycklig av..
Det mesta grundar sig ju i sökandet efter lyckan.. Äta för att bli mätt, jobba för att få pengar, träffa vänner för att känna kärlek.
Jag vet att det är de osjälviska handlingarna som ger långvarig lycka och kan man bara hitta sitt inre lugn och bemöta alla med kärlek så mår man ju sådär löjligt bra hela tiden. Jag mår som allra sämst när jag vet att jag lyckats såra någon eller ställt till det för någon annan som jag tycker om..
För tillfället står jag i ett vägskäl och känner att livet har tappat sin mening på nåt konstigt vänster..
Jag tappade den någonstans på vägen.
Saker och ting känns inte riktigt lika klara och ljusa längre.
Ett sånt vägskäl där man vet att man behöver en rejäl förändring men inte riktigt vart man ska börja. Man behöver växa och hitta en väg ut ur vardagen..
Där befinner jag mig just nu..
Jag har varit för tyst, tillbakadragen och stillastående allderles för länge och nu är jag på väg att explodera.
Jag är skör och instabil och känner knappt igen mig själv.. Men är samtidigt jäkligt nyfiken på vart detta leder mig..
Jag hoppas att det bli någonstans varmare och lyckligare..
Hoppas alla andra mår bra så sprider det sig hit snart ;)

<3

Jag tror minsann att Xavier finner lycka i musiken
Gah! Detta musikaliska geni! Skithäftigt! (:




Ge detta klipp lite tid.. kommer igång först efter halva men är sjukt värt det!
Att EN man ligger bakom all denna musik är ofattbart. Är ju omöjligt att bara spela i dessa rör.
Mångsidigt om något..
Mangeltechno? :P Grymt i vilket fall..



Kommentarer
Postat av: Hemliga Beundraren =)

Tjenixen Mia! =)

Ännu en gång skriver du nått ja känner igen mig i, dock inte i att ja e nyfiken på vart det tar mig, vill mer inte tänka på det för känns som man redan vet svaret vilket inte känns så positivt och lyckligt tyvärr. Dock bär det av utomlands snart så ska inte deppa ihop totalt! ;)

Men livet känns lite orättvisst ibland. Varför ska man straffas bara för att man e skötsam? Och håller sig ifrån saker man kan dö av. Medans man vill sina nära väl, så får man bara skit tillbaka. Va bättre förr! :P Skönt att du kommit igång med bloggandet igen, den enda bloggen som fångat mitt intresse..Tack Mia! :D



Artisten va grym, haha skit flummig men blev nå grymt av det endå. me like! :P



Puss&Kram mvh "Stammis"

2009-09-02 @ 01:11:21
Postat av: Tess

Prutt på dig när ska vi hinna ses??

jag känner mig lite elak när jag (hör och häpna) inte har lika mkt tid ti övers.. älskar dig puss

2009-09-05 @ 10:49:37
Postat av: Hemliga Beundraren =)

Men shit va ja saknar dina inlägg Mia, inte sett dig på dressman heller. Har det verkligen hänt, att du kollat dig efter nått annat? Vem ska nu hjälpa mig helhjärtat med varje plagg.



Saknar den blonda otroligt söta tjejen, med det sjukt fina leendet som smittar ner alla med positiv energi & glädje.

Nästan så man e orolig att det hänt nått.



Vad du än gör numera så hoppas ja att allt går bra och du trivs med livet. :)



Puss&Kram glada tjej mvh "Stammis"

2009-11-21 @ 05:15:51
Postat av: Leo

Hej, jag säkte helt random på google, o jag kom in på din blogg. Så jävla skönt ibland att vet att andra har det lika som man själv. Jag strävar o strävar men är för feg och jag vet inte hur jag ska göra för att hitta lyckan jag har tappat den, tappat mig själv, exakt precis som du skrev det.

<Ville bara säga att du gjorde bra i att våga skriva det. Jag skulle aldrig aldrig våga erkänna det för någon.

Ha det bäst o lycka til med allt. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback