sommaren är på g.. Mia är härmed Nackabo..

Strosar runt i min långa zigenarkjol, brottarlinnen, bohemic-krams, gigantiska fårskinnstofflor och en jumbokopp med the. Det är fortfarande aningen för kyligt för att ha sommardressen utomhus men härligt att gotta sig i inomhus med drömmar om varmare tider. Imorgon skulle solen kika fram hela dagen!! :D Värmevärmevärme!
Jag ska inte fördjupa mig i min mystiska frånvaro från bloggen utan blicka framåt iställe ;) Det har sina bakomliggande orsaker..
Jag kan härmed säga att jag gått från Huddingebo till stolt Nackabo sen en vecka tillbaka..
Jag har bott i Huddinge i HELA mitt liv så det är en rejäl omställning... och första gången jag försöker mig på ett samboende så bara det gör det hela en hel del mer intressant. Med chefen på jobbet också kan ju tilläggas.. ;)
Lyan är inredd i myyyyspysig bohemicanda och bilder finns att vänta inom en snar framtid.

mm.. nu har jag brutit blogg-isen med en yttepytte uppdatering.. *klappa sig själv på huvvet* (:

Längtar till sommaren, längtar tills den riktiga värmen kommer med allt tillhörande; Frozen Daquries, Cider, Picknick, Blommor och bin, Utomhusfester, Reggae, glass, jordgubbar, fräknar och grill... mmm..

*drömmer mig till sommaren* :)
snart är den här!

Kommentarer
Postat av: Hemliga Beundraren =)

Grattis till nytt kapitel i livet då, och hoppas du ska trivas i Nacka! :D



"drömmer mig till sommaren :)" Den e du banemig inte ensam om ;P



Hare bäst och tack för inläg mvh "Stammis"

2009-05-11 @ 05:10:05
Postat av: Inchi

Menar hon vanlig picknick lr PickNick ;)



För info å fest bilder från PickNick 2009 som man arrade med kompisar finns på min blogg ;)

Kramar om henne

Postat av: Mia

Hemliga beundraren: Åh! Jag är helt sjukt tacksam över att ha dig kvar som läsare!! att du troget följer mig trots att jag svikit ett tag nu.. ber om förlåtelse ^^

Hoppas du mår fantastiskt bra!

Handlat ngt på senaste? (:

Inchi: Nemen! har jag missat ju! Något som redan varit då eller? Så länge sen nu!! hoppas vi ses ute i vimlet snart.. :)

TokKramar!

2009-05-11 @ 19:44:20
URL: http://miiasmake.blogg.se/
Postat av: Hemliga Beundraren =)

Halloj Mia!

Ja, och alltid e det du som står och skiner med ett leende och e så hjälpsam :D

Jag mår sådär, har jobb igen efter att man vart varslad förut.. men gjort av med för mycke cash på Auktion sida nu så ska leva fattigt fram till lönning.. Alla vinner utan jag!

Klart man e trogen läsare..Och självklart förlåter jag dej, vart ju bara orolig! ;D



Läs tidigare inlägg så ser du att jag både vart förbi och handlat hos dej, samt klagat över sms terrorn. Haha aja hare bäst och som sagt, hoppas du ska trivas i Nacka.



Hörs mvh en allt för trogen "Stammis" ;>



2009-05-11 @ 22:43:27
Postat av: Mia

Stammis: men.. nu vill jag ju veta.. hmm.. hjälpte jag dig med mycke? luskar ;)

skönt att du är tillbaka på arbetsmarknaden iaf.. även om det är tufft just nu så har du nåt att blicka fram emot..

klagat över sms terrorn? hmm.. im lost..

blev ja bara ännu mera nyfiken ju.. :P

2009-05-12 @ 12:49:37
URL: http://miiasmake.blogg.se/
Postat av: Hemliga Beundraren =)

Nemen halloj Mia!



Haha "blev ja bara ännu mera nyfiken ju..", Ja hade du inte börjat bloggat igen så skulle jag faktiskt seriöst ha kommit förbi och klaga på det med :> Men tacksam och glad för att du börja lite igen nu efter sånt långt uppbehåll. Roligare dock som nu när du blir så nyfiken och jag ger massa hint's som inte direkt leder nån vart, lite dryg e jag väl men det kan du väl unna mig? <3 :P



Angående sms terrorn, så handla det om kampanj-sms:en från Dressman. Dem kommer stup i kvarten känns det som, och det lustiga va att efter att jag handlat hos dej och beklagat mig just över det så stog det dagen därpå hur man avaktivera sms-erbjudanden. (fick ju självklart ännu ett sånt sms då) :P Så frågan kvarstår, tillfällighet eller Mia som tog fram ärendet vidare för sin trogna stammis kund! Haha, jag tror mest på förstnämnda :)



En del kommenterar inlägg, jag skriver brev haha. Hare bäst mvh "Stammis" <3

2009-05-12 @ 18:24:00
Postat av: Mia

Nej jag är helt lost.. haha.. faan.. inte blev jag klokare nu heller.. typ alla klagar på sms:en så kan inte veta vem du e för det.. :P

jag kan väl låtsas att jag var så duktig och tog ämnet vidare och att det faktiskt var JAG som gjorde det möjligt att slippa smsen.. (även om det inte riktigt var så) ;)

härligt med långa kommentarer! :D Förgyller såhär på kvällskvisten efter en låååång arbetsdag med inte så snälla kunder.. jaja.. efter regn kommer sol.. fredag imorn och med fredagar följer glada fredagsshoppare och en trevlig helg därefter (:

hoppas du får en hyperdyperhelg trogna stammis! :D

2009-05-14 @ 22:20:13
URL: http://miiasmake.blogg.se/
Postat av: Hemliga Beundraren =)

hehe, allt för dej Mia! :D

Är inte meningen att du ska bli klokare, mer att du ska ha nått att klura på och va nyfiken över :P Hitta din blogg eftersom jag vart nyfiken själv på Mia. Från kvittot fick man ditt namn, "Mia Dressman Tyresö", och vips så fick man en inblick av ditt liv samt personlighet. Vacker på både ut och insida, ovanligt måste erkännas, så creed till dej.

Signaturen "Stammis" kommer från att du kalla mig lite skämtsamt det när jag hade varit där 2 tillfällen samma dag. Och sen vart man fast i bloggen :P



Hoppas att även du får en lysande helg, och att kunderna e gladare imorrn då imot dig/er. Själv så har jag försökt att klura ut nått jag kan behöva från dressman. Men köpt överflöd av allt redan hehe.



God natt mvh "Stammis" <3

2009-05-15 @ 00:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback