Mondaybar Spring break Cruise



Tingeling flickorna hemma igen efter en sanslös helg..

Förlåt mig för mitt värdelösa blogg uppdatering men är mycket känslor i het- luften och känns fortfarande som om jag strör salt i sår vad jag än skriver om så jag ligger lite på is.. men ska försöka köra lite mer av en bild-blogg den första tiden tills allt känns bättre..

<3

För de som följt min blogg en längre tid kan jag meddela att flickan är  friskskriven..
från det jag inte nämnt på ett år eller nåt.. Från en undernärd, spinkig liten speta till en balanserad kvinna :)
Det har tagit sin tid men jag lyckades slita mig loss från det onda och resa mig stark.. Tack till alla som någonsin stöttat mig! Har behövt all den hjälp jag kunnat få (:
Tacktacktack!

<3

Kommentarer
Postat av: Hemliga Beundraren =)

Hej Mia!

Förlåten :D kul att du känner dig nöjd med dig själv :P..bild blogg uppskattas stort :D



Hare bäst MVH "Stammis"

2009-03-17 @ 20:44:08
Postat av: Johannes

Hur kunde jag missa er!?

Postat av: Johannes

Glad jag förresten blir av att läsa ditt senaste inlägg! Be strong! Kramis!

2009-03-18 @ 01:29:43
URL: http://www.johannesandersson.se
Postat av: Johannes

Ja tydligen! Ha ha! Men men, det går fler tåg..båtar menar jag! Ska du på Black & White? Dum fråga kanske.. :)

2009-03-18 @ 21:12:17
URL: http://www.johannesandersson.se
Postat av: Anna Lilith

grattis till friskrivningen ;)

2009-03-30 @ 08:02:31
URL: http://wargaflicka.se/
Postat av: Hemliga Beundraren =)

Tjingeling Mia! :D

Kul att du valde så fina kallingar åt mig ^^. Glömde även att klaga på att du inte skriver på bloggen. :/ Blir Otålig här, hehe.



Skärpning!



Ha det bäst glädjespridaren MVH populära "Stammis" :P

2009-04-07 @ 20:01:10
Postat av: Erika H

Hej finaste tjejen!

Lessen att jag är så rutten på att höra av mig men jag blir glad i hela själen när jag ser hur fin du är på alla bilder. Saknar dig massor, hoppas vi hittar varandra snart igen...

2009-04-15 @ 13:03:19
Postat av: Linda

Hej söt! Ville bara säga att jag följt dig jättelänge men varit så korkad och inte ens skrivit och sagt att jag saknar dig... jag tycker du verkar blivit så stark och vuxen genom resans gång, ledsen att jag inte ens tänkt på att finnas där för dig med tanke på allt vi gjort tillsammans. Ring, messa, eller maila. tänker på dig. puss //Linda

2009-05-02 @ 15:44:46
Postat av: Karin

Hej! Vad tycker du om min dagens outfit?:)

P.S Kolla gärna in mina modellbilder!=)

2009-05-02 @ 15:51:00
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Hemliga Beundraren =)

Mia, tack för du fixa sms terrorn! <3 Av ren nyfikenhet. Hade det nått med mitt klagande att göra eller ren tillfällighet? :P



Hoppas du haft en underbar valborg osv. Kram från "Stammis"

2009-05-03 @ 15:45:45
Postat av: Mia

Linda? Linda JönköpingLinda? :)

2009-05-09 @ 14:43:04
URL: http://miiasmake.blogg.se/
Postat av: Linda

:-) ja snygging, jönköpingslinda.

2009-05-24 @ 16:12:08
Postat av: diefordie

cool works!! i make your link on my blog !

2009-09-18 @ 07:05:02
URL: http://diefordie.6te.net/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback