Vinterkänslor?!

Är jag ensam om att känna någonting knasigt såhär i den mörka, kalla vintern.
I början på ett nytt år efter veckor av slarv, skoj och non-stop-party så hinner verkligheten ikapp liksom...
Som att nu kommer baksmällan..?
Jag blir lite smått överrumplad men har en svag magkänsla av att det kändes ungefär likadant för runt ett år sedan vid ungefär samma tidpunkt.. Det blir liksom dags att ta tag i livet som någonstans ballade ur totalt..
Man har jobbat non-stop över jul, nyår och mellandags-reor och helt plötsligt är det någon som vrider ner tempot och arbetstimmar... Helt plötsligt har man en fritid att ta vara på också?!
Vad ska man göra nu då?!
Vart tog alla vägen?!
Helt plötsligt drabbas jag av en känslomässig berg-och-dal-bana utan dess like..
När jag känner mig ensam är jag ENSAMMAST I VÄRLDEN!
När jag är ledsen är det SYNDAST om mig I HELA VÄRLDEN!
När jag känner mig dålig på något är jag HELT JÄVLA VÄRDELÖS!
Och så sätter tankarna igång..
Vad ska jag göra med all fritid?!
Varför har jag inte satsat mer på Make-up-jobb?! Är jag tillräckligt bra?! Vart ska jag börja?! Vad ska jag göra med livet?! Alla är ju så flitiga, duktiga, finare, bättre, mer ambitiösa,..
Haha.. jag måste blogga om mina tankar för att förstå hur knäpp jag är..
Men är jag ensam om att känna såhär eller blir det lite tuffare för de flesta i Januari?!
Okej nu är jag inte helt förstörd.. bara en smula förvirrad..
Tänker mycket just nu och försöker landa någonstans...
Minns tillbaka till gamla sommarminnen, gamla vänner som betytt så obeskrivligt mycket men som man liksom glidit ifrån för att man jobbat så förbaskat mycket och varit dålig på att höra av sig.. Men som tur är, är de bästa av vänner ungefär i samma sits och lika dåliga på att höra av sig så då slipper man känna sig sämst ;)
men en smula ensammen..

Så sänder ut en Jättekram till ALLA!

Lite MYS i vintermörkret!
 
<3

Kommentarer
Postat av: manglan

Hej gumsan! Du är inte ensam ska du veta, du har en som känner likadant. Jättestora, jättevarma kramar o mys i vintermörket! Vi syns ju snart =)

2009-01-07 @ 20:47:13
Postat av: kebbe

ville bara säga att dina tankar e nog liknande för många ..men som sagt efter regn kommer solsken eller hur!! bamse kram på dig ..glöm inte att glass e väldans gott !!

2009-01-07 @ 22:34:43
Postat av: Hemliga Beundraren =)

Hej Mia, alldeles för många känner som du skulle jag tro. puss å kram ;)



MVH "Stammis"

2009-01-09 @ 14:53:36
Postat av: Christian

Gaska upp dig nu kvinna!

Det är ju i Januari det vänder för tusan!

Det blir ljusare, det är närmare vår och sooooooool, Nytt år = Ny sommar vankas!! Gäller och se möjligheterna ;)

Vintern är över!!! :P









Postat av: Christian

Okey då liiite men bara det inte blir för mkt, då dyker jag in här och pepptalkar igen ;) haha

Jo segt att få ut folk, vart sugen på fest men verkar som det blir jag och thairestaurangen nere i sickla sen lugnt och sansat.. kanske är lika bra så mkt party det vart i julas :) Hoppas kvällen blir bra ändå för dig!

2009-01-10 @ 18:48:19
URL: http://christianek.webblogg.se/
Postat av: Christian

Btw jäkla snygg frilla!

2009-01-10 @ 18:51:09
URL: http://christianek.webblogg.se/
Postat av: Hemliga Beundraren =)

HEJ! <3

uppdatering på dina tankar Mia, eftersom det inte kommit nåra på länge så lär det va massor av dem i huvet på dig :P. Lägg undan några här.. hare bäst!

Puss å stor kram med mycke kärlek MVH "Stammis" :D

2009-01-19 @ 00:28:29
Postat av: Robin

Du är inte ensam o tänka så sizz! <3



Du är BÄST :D

2009-01-19 @ 13:22:51
URL: http://thebasic.blogg.se/
Postat av: Daniel

Modig du är Mia som vågar berätta så öppet om dina tankar! Jag blev berörd! Tänk vad lite man vet om andra människor och deras inre. Hoppas verkligen det går bra för dig!:)



Du eller din leende kollega T kan ju gå in på min sida & kolla vilka som är era egentliga kunder! ;)

2012-02-22 @ 18:54:45
URL: http://https://www.facebook.com/dfree1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback