Tristress?!

Jajjemen.. så har även jag, i min tristress och magsjuka, när lägenheten är renare än någonsin från golv till tak, börjat sysselsätta mig med diverse aktiviteter som man annars sällan gör.. typ hittar underhållande klipp på nätet och måste medge att det finns en hel del latjo att sysselsätta sig med under tristress och regniga dagar..
Min bror som visade dessa sanslösa pinglor.
För mycket fridtid kanske men creds ska de ha minsann..
Fränt! :P

Lite segt i början men tro mig.. Ge inte upp.. kolla hela klippet..

Kommentarer
Postat av: Hemliga Beundraren =)

Halloj Mia!! =)

Haha, hitta händer som höll på som satan till den här låten, gillar låten dock så därför man hitta videon :D..tjejerna va bättre dock, blev lite dans av allt till slut hehe. tråkigt att höra att du blivit sjuk. Fick iallafall som jag ville då, inlägg! ;D så big creds till Mia idag.



Kram och krya på dig MVH "Stammis" ;) <3 <3 <3

2009-01-22 @ 09:13:55
Postat av: Anonym

Tjaa, man kan ju inte låta bli att undra hur många gånger dom har tränat innan dom spelade in det här... Måste ha tagit sin runda tid.



//En tjej

2009-01-28 @ 12:28:53
Postat av: Mia

stammis: haha allt för dig :D Tänker betydligt mer än jag bloggar.. haha.. måste ta mig ro och tid att få ner en del av mina tankar också.. händer ju rätt mycke nu som jag borde dela med mig utav :P

skärpning! ;)

Tack för att du finns!

<3<3<3

Postat av: Hemliga Beundraren =)

Halloj igen :P

A tack som fan glada tjej :), Värsta av allt va att dagen efter ja skrev här så vakna jag pigg å glad som attan klockan 8, runt 10 åkte man ju på feber frossan själv, en fredag!! Låg hela förra helgen och skaka av hög feber, hemskt!



Hoppas det hänt bra saker för dig då, själv går allt åt fel väg på alla punkter. Får försöka gå förbi Dressman lite oftare så man ser energiknipet, bara en liten glimt av positiva Mia förgyller en hel dag!



Aja, dax å lägga sig och hoppas på bättre tider nu hehe.



Ha det bäst tjejen! <3 MVH en ensam "Stammis"

2009-02-01 @ 05:56:40
Postat av: sara

hahaha fy fan va jag digga tjejerna i klippet ;) grymt

2009-10-17 @ 19:16:50
URL: http://metrobloggen.se/saraupdate

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback