Totalomvändning..

Har varit sjuk i treeee veckor nu!!!!! wtf?! får jag aldrig bli helt frisk.. som om min kropp som annars alltid är kry plötsligt suuuger åt sig allt vad bakterier heter :( Nu har jag jag haft Magsjuka, kräkningar, Feber, tokfrossa, huvudvärk, magont, torrhosta, ledvärk, halsont och nu kvarstår den tyngsta förskylning jag haft på år och dar.. snorfia...
Lite synd är det om mig minsann.. eller hur?! ;)

Fröken Mia har gjort en plötslig totalomvändning i livet..
ett helt nytt kapitel som är lite omskakande, läskigt och nytt för fröken fräken..
Och jag kan dessvärre inte heller skriva om det här med respekt för sårade..
Så väntar ett tag tills allt lugnat ner sig och känns okej att skriva om så slipper jag strö salt i sår..
Var tvungen att ge upp ett destruktivt beteende och våga satsa lite i livet... Man kan inte vinna om man inte satsar har jag hört.. (:
I övrigt är jag glad.. har annat jag även vill ta upp men väntar tills torsdag nästa vecka med att ta upp det då det är helt säkert.. men glaaada nyheter väntar ;)

Friskskrivning, kärlek, partaj, sminkningar, framtidsplaner osvosv..


blah.. det var kanske inte världens mest givande inlägg men den som väntar på nåt gott... ska få sig en riktig rackare vid näst,nästa inlägg :)

Puss och kärlek! <3

Kommentarer
Postat av: Hemliga Beundraren =)

Hej Mia!!

Det va endå ett inlägg :D jag tackar för det hehe..Kikade efter dig igår men såg ingen Mia inne på dressman! :(



Hehe spännande nästa vecka då, kärlek på g? :D

Puss kram och hoppas du kmr hålla dig frisk länge nu då som kompenserar den långa sjukling tiden du råkat ut för.



MVH "Stammis"

2009-02-11 @ 22:52:16
Postat av: Manglan

Puss på dig gumseligumsan! Kanske mobilterrar dig på lördag förmiddag =) Du lär märka det isf =) Puss Puss PUSS

2009-02-11 @ 23:24:12
Postat av: Hemliga Beundraren =)

Hej Mia! ;D



Det va iallafall ett inlägg, tackar vi för hehe!

Hoppas du kryar på dig och att sjukling perioden kompenseras med att du inte sjuknar in nå mer i år!



Spännande att se vad nästa inlägg kommer handla om då, kärlek på g? :D



Puss&Kram MVH en "Stammis" som borde bjuda ut dig :D

2009-02-11 @ 23:27:48
Postat av: Hemliga Beundraren =)

Torsdag idag men inge nytt ju.. aja baja! :D puss på dej

2009-02-19 @ 20:54:31
Postat av: Alwa

Kryssning om en vecka:D hoppas vi ses på båten!

Postat av: Hemliga Beundraren =)

Hej hej!

Men Mia då! Utpressning? Handlar man inte hos dej så kommer inga inlägg :P Elakt värre =(

Ska fan dra förbi imorrn så kanske det kommer nått.



Kramen MVH extremt otålig "Stammis" :D

2009-03-10 @ 21:45:21
Postat av: Hilea

men usch... hoppas du blir frisk snart=)

2009-03-12 @ 00:56:49
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Jennifer Makeup artist

Hej! Jag säljer lösfransar, normala till extrema. Hör av dig till mig om du är intresserad!



MVH Jennifer

http://www.jenniferhakansson.com

2009-03-13 @ 00:18:33
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback