Grubbelgrubbelgrubbel..

Ge mig lite tid att hitta tillbaka till bloggandet.. ;)
Har tagit en välförtjänt paus som var mer än behövlig.
Behöver andas  ut, hitta mig själv och prioritera..
Tror jag kommer igång snart igen så ge mig lite tid bara..
Var på Mandometer idag och fick tips och råd från min "coach"
"Ta det lugnt, unna dig mer, Ät gott och slappa"
Det lät helt okej för min del ;)
Jag är känslomässigt upp och ner just nu och skulle behöva ett rejälv meditationspass eller liknande.. Grubbelfia nummer ett :P Hoppas ni har det bra därute och inte grubblar fullt så mycket som jag gör.
Sommaren är ju här :)

Kärlek till världen! <3

Kommentarer
Postat av: Hemliga Beundraren

Okej :) Ta hand om dej Mia, hoppas allt grubbel leder till nått bra =)..va till och med på dressman å spana efter dig.. men ingen Mia! :o



Njut av sommarn å ha det bäst du med :D Kram mvh den där "Stammis"! <3 =)

2009-08-07 @ 21:36:26
Postat av: Maz

Long time no see...Allt bra med mia?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback