Glad

Det känns bra i livet för stunden.
Mycket grubblande och en hel del stress och tankar på jobbet men känns ändå som om jag har mycket kärlek  runt mig och mycket att se fram emot. 

Tar på mig sjuukt med ansvar på jobbet nu när jag och chefen har två nyanställda att ta hand om, fast jag kanske inte borde, är egentligen inte mitt ansvar, men vill ändå inte se det som något negativt.. det visar ju mest att jag går in helhjärtat i det jag gör.. eller hur?! :)

Så nu har jag min lediga helg, låg och kurade under täcket och smaskade popcorn hela fredagkvällen, pratade med kära vänner över telefon, tog ett bad och drack ett glas vitt. Helt enkelt lite kurera-tid för mig själv.
För ikväll (lördag) väntar den årliga centrumfesten för alla anställda i Tyresö c. Blir skumpa, tre-rätters, röjj och 80tals tema. Mia planerar 80-tals-punk ;). Är det några fester som brukar bjuda på oväntade händelser så är det ändå firmafester med gratis champange ;)

Som jag tidigare nämt hägrar också Mondaybar Lucia cruise (se bild)11e-12e december och jag är helthyperladdad. Att få dansa i total lycka ihop med mitt hjärta Malin till sjöss är obeskrivligt. Vill inte vänta längre!!!
Låter som om jag lever för fest.. men det blir ju lätt så som singelpingla.. jag tar det lugnt emellanåt också jag lovar.

Blev tillfrågad av
klubb escape att "låna ut" mitt ansikte till deras flyer/hemsida och även medverka i framtida samarbete och jag sa ja... var det knasigt?!
Nej jag ska inte börja modella. Jag tror fortfarande att det inte är mitt kall i livet och att jag kan göra något annat med min energi men är mest som en kul grej på vägen. (:

Så ska flickan ta och laga sig lite lunch och piffa iordning inför kvällens utklädnad. Ska försöka ta bilder in i dimman och uppdatera inom en snaar framtid.
Ta hand om er och tänk på att sprida ljus,glädje och leenden när ni går ut. Det behövs i vintermörkret.

<3


Kommentarer
Postat av: Inchi

Sötis ^^ Vi lever ju alltid för den nästkommande stora fest ju ;)

Snart e Lucia kryssen här å då ska de firas av ordentligt. ( Fyller ju år veckan innan ) ;P

Så får man springa på flickan oxå, Vi ska se till att de blir ett helvetes kul party

Massa kramar på sötsaken

Postat av: Hemliga Beundraren! =)

Tjenixen Mia!

Alltid lika trevligt att läsa inlägg i din blogg. Skönt att du e glad igen, hoppas du fick ta några bilder idag och att det vart skojjsigt!



Kram MVH "Stammis"

2008-11-23 @ 05:25:49
Postat av: A

ohh jag ska också på kryssen och längtar som fan^^ men det är ju jättekul att du ska modella lite, det passar du ju super bra som, se det som en kul grej bara :)

2008-11-25 @ 19:04:37
URL: http://wargaflicka.blogg.se/
Postat av: manglan

Hej gumsan! Så roligt att läsa din blogg "höra" dina tankar o känslor =) Se det inte som modellande utan att du marknadsför dina grymma makeup kunskaper!!! =) Puss på dig gumman med massor av kärlek från mig o oss!

2008-11-26 @ 22:17:48
Postat av: Martina

Hoppas vi ses på kryssen :)

2008-11-26 @ 22:43:54
URL: http://martinag.blogg.se/
Postat av: Hemliga Beundraren! =)

Hej då Mia! :D

Hoppas kryssningen blir lyckad för dej! (nästan givet va? :P) Själv blev jag drabbad av den jävla lågkonjenturen, så ska trösta mig med att åka utomlands.

Se till att få ner lite av dina tankar på bloggen, för man saknar att läsa dem. =(

Så har jag nåt kul att se fram imot när jag kommer hem sen efter jul.

Hoppas livet leker för dej!



Kram MVH en för tillfället Ledsen/Glad "Stammis" :P

2008-12-02 @ 19:58:01
Postat av: Maz Studios

haha,v isst e den bidlen udnerbar. Killen verkligen gillar att rita haha :) Hur e det med min Mia då?

kramis

2008-12-02 @ 23:38:19
URL: http://mazstudios.blogg.se/
Postat av: A

hello :D tänkte bara säga att jag såg dig på kryssen och att du lyste som en stjärna! Du var så himla fint sminkad och stylad! Likaså din kompis ^^ hihi hoppas du hade kul! (eller shit vilken dum fråga.. klart du hade...;))

2008-12-13 @ 10:37:51
URL: http://wargaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback