Mondaybar @ New years ewe! :D

Gott nytt år gott folk! :D
Mia och superpinglan Malin drar sig till Mondaybars nyårsfest på Münchenbryggeriet ikväll och firar in det nya året med kärlek och dans!
hmm.. är väl nu man ska lova en massa grejjer men har inte riktigt haft tid att grubbla fram någonting riktigt finurligt..
Ska komma på nåt vettigt innan tolvslaget, men känner på mig att det blir nåt i stil med att njuta mer av livet, göra resor och sprida kärlek. Mer tid för vänner och bli bättre på att uttrycka min uppskattning till folk... Det låter väl okej?! :)
hmm.. öjligtvis bli bättre på att ta partybilder.. ska slänga upp ett par efter kvällen.. jag lovar! :D

God Fortsättning alla underbara! (:

<3

Kommentarer
Postat av: Robin

Hej sizz!! Ja nu är det fan våran tur att må bra =)

Det går JÄTTE bra, 1a dagen avklarad på jobbet. Så hoppas att det ska gå lika bra i fortsättningen nu :) du är välkommen att handla laxfile. Men jag jobbar ju bara från 04-08 på morgonen. Så enklast är kanske om jag handlar med mig laxfilen hem så kan du hämta den hos mig eller så kommer jag förbi hemma hos dig o lämnar den där =)

Vi är bäst!! <3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback