Bästa helgen någonsin!

Ja.. är fortfarande rejält trött och sliten efter en helt sanslös långhelg meD malin och alla andra fina människor jag stött på under helgen.. Malin ligger förövrigt hemma och är sjuk så det tog rätt hårt på oss båda.. men det var det värt! :D
Träningsvärk i dansbenen som fick sig en rejäl omgång under kryssningen och sen även under fredagens bravader på Göta källare. Även riktig kramp i käkarna, tror inte jag skrattat så mycket under en och samma helg.. någonsin!
Allt är en enda lång och underbar dimma!
Jag hoppas bilderna säger en hel del om min glädje ;)
För den är obeskrivlig!

Ååååka pendeltåg :D



Mondaybar Lucia Cruise!!!


Ladies fit for fight?! :)

Kan inte annat än att äääälska dessa tillfällen att få leka loss med sminklådan utan att klassas som ett total-freak ;) You like?! Stjärnfall? (:





Gah! Fint folk ööööverallt! :D






Det här är banne mig KÄRLEK!! <3 :)











Malin (en smula förfriskad) fick för sig att sängen skulle väcklas ut på golvet för att kunna ligga i den, när det i själva verker bara var att rulla ut en lite  madrass, haha.. underbart! :)


Fick 2 timmars sömn innan man satte sig upp i panik av att man missade allt Kul! Så tillbaka ut på äventyrsbåten.. ;)





Fredag,
Tillbaka i hamn, Göta källare, Jag, Malin och vår nyfunna vän Mattias
Heeeelt kokta, fulla av skratt och allmänt jäääätteroade av ALLT.
Nej det blev inte mer eller fler bilder den kvällen ;)




Och så blev det Lördag..
Jag och Malin fortsatte vår ärd in till Slussen och Debaser för min brors fest för hans söder-caf'e "Louie louie". Najsigt värre med kontrasten att gå från Techno till hårdrock och hade riktigt trevligt. Fick ju till och med skåda Mustasch sångaren lira ;) (se bild)



Vi var där i runt 3 timmar men sen tror jag både jag och malin kände samma sak..
Dags för världens bästa efterfest-ställe?!
 
Ja... vi drar hem till chefen! :D



Bästa efterfest-stället med ännu mera skrattkramp och avdäck på soffan strax före solens uppgång..

Malins bak på väg mot vardagsrummet?! :P




Trötta, slitna men efter en helt UNDERBAR HELG!


Bakis-söndagen Var grädde på moset!

Jag, Malin och Fredrik låg på soffan hela dagen, åkte ut en sväng för lite sushi och avslutade med mega-nass i Glass (Varsin bunke Ben ´n Jerrys) och mängder me chips, dip och övrigt :P

Tack för Bästa helgen någonsin! <3

Kommentarer
Postat av: Anna Lilith

ser ju hur mysigt ut som helst..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback